ПУПСОВА АЗБУКА ЗА СПАС ЋИРИЛИЦЕ

Партија уједињених пензионера Србије сматра да је последњи час да се на високо место приоритета државне политике, и то у најскорије могуће време, стави питање очувања све угроженије ћирилице!

Због тога смо одлучили да током априла, сваког дана, објављујемо ПУПС-ову азбуку за спас ћирилице, којом упозоравамо на кључне проблеме са којим се српско писмо суочава.

Данас је ред на слово Р под којим истичемо да је ћирилица убедљиво највише потиснута из употребе у маркетиншком, односно рекламном сектору.

РЕКЛАМЕ

У Србији је данас прави председан да се неки производ или услуга оглашава у телевизијским спотовима или у штампи на ћирилици.

И док разумемо да свака приватна компанија има право да процени шта јој са пропагандне тачке гледишта даје највећи ефекат, оно што никако не можемо да разумемо и прихватимо је то што и неке државне компаније прибегавају рекламирању на латиници.

Најдрастичнији пример су Мобилна телефонија Србије и Државна лутрија Србије, који одавно не користе ћирилицу у својим рекламним кампањама.

ПУПС ће предложити да за почетак на Јавном сервису свако онај ко се огласи на ћирилици добије значајан попуст, а надамо се да ће овај наш предлог прихвате и приватни медији којима је стало до очувања националног писма.


Comments