ПУПСОВА АЗБУКА ЗА СПАС ЋИРИЛИЦЕ

Партија уједињених пензионера Србије сматра да је последњи час да се на високо место приоритета државне политике, и то у најскорије могуће време, стави питање очувања све угроженије ћирилице!

Због тога смо одлучили да током априла, сваког дана, објављујемо ПУПС-ову азбуку за спас ћирилице, којом упозоравамо на кључне проблеме са којим се српско писмо суочава.

Данас је ред на слово Р под којим истичемо да је ћирилица убедљиво највише потиснута из употребе у маркетиншком, односно рекламном сектору.

РЕКЛАМЕ

У Србији је данас прави председан да се неки производ или услуга оглашава у телевизијским спотовима или у штампи на ћирилици.

И док разумемо да свака приватна компанија има право да процени шта јој са пропагандне тачке гледишта даје највећи ефекат, оно што никако не можемо да разумемо и прихватимо је то што и неке државне компаније прибегавају рекламирању на латиници.

Најдрастичнији пример су Мобилна телефонија Србије и Државна лутрија Србије, који одавно не користе ћирилицу у својим рекламним кампањама.

ПУПС ће предложити да за почетак на Јавном сервису свако онај ко се огласи на ћирилици добије значајан попуст, а надамо се да ће овај наш предлог прихвате и приватни медији којима је стало до очувања националног писма.

Коментари су дозвољени 30 дана по објављивању чланка. Ако желите да нам се обратите, пишите нам.

Подели на Фејсбуку

Facebook Share

Tweet

Google Buzz